Корисні поради на кожен день


Чому важливо оптимізувати облікові процеси в ветклініках?

Облікові процеси для ветклінік

Обслуговування пацієнтів в ветеринарному закладі складається з великої сукупності різноманітних процесів. Медичний заклад, надаючи послуги лікування, також веде адміністративну роботу, щоб облаштувати повноцінний сервіс та систематизувати потреби пацієнтів і можливості лікарів. Не обходиться робота лікарні для тварин без фінансового обліку, маркетингового планування. 

Також цей бізнес потребує матеріальних витрат та продажу лікарських препаратів пацієнтам. Контролювати всі ці напрямки одночасно можливо, якщо використовувати спеціальну програму оптимізації робочих процесів клініки.

Чим спеціальне ПЗ відрізняється від універсального?

Кожна система, яка передбачає інтеграцію декількох напрямків в одне вікно управління є комплексною. Така програма здатна виконувати запити різних спрямувань, звертаючись до однієї бази даних. В результаті усі зміни, що відбуваються з інформацією, бачать усі відділи медичного закладу, для яких це важливо. Та кожен наступний запит буде оброблений  з урахуванням проведених внесень.

Залежно від напрямку медичного бізнесу визначається точний перелік потрібних операцій. Система автоматизації ветеринарної клініки не зможе замінити стоматологічну CRM і навпаки, навіть через різницю у побудові картки пацієнта. Наприклад, CRM-система “ENOTE” для ветеринарних клінік розрахована на різні види тварин з можливістю також вказувати породу, точну дату народження та орієнтовну. Також картка пацієнта містить окремі поля для введення даних власника тварини.

CRM-системи для ветеринарних клінік

Автоматизація ветклінік: які процеси оптимізуються?

Коли пацієнт звертається в медичний заклад, реєстратура заводить на нього електронну картку. До неї отримують доступ усі фахівці, які приймають участь в процесі обслуговування. Це лікарі, лабораторія, аптека, бухгалтерія тощо. Після огляду ветеринар складає опис поточної ситуації, ставить діагноз, призначає лікування. Залежно від виду тварини система одразу генерує в картці пацієнта індивідуальний графік щеплень та формує нагадування про необхідність проходження процедури. Реєстратору залишається тільки зв’язатись із пацієнтом та запросити на прийом.

При записі за пацієнтом бронюється час у певного лікаря. Якщо прийом відбувся, витрачені години фахівця враховуються в його персональному табелі. Програма також самостійно розраховує заробітну плату персоналу, спираючись на зазначені ставки із врахуванням різних типів робіт.

CRM

Відділ обліку одразу бачить витрати товарів та своєчасно може зробити закупівлю невистачаючих позицій. Це можуть бути:

  • ліки;
  • ін’єкції;
  • засоби гігієни;
  • продовольчі товари ветеринарного магазину тощо.

Відділ маркетингу у будь-який момент може визначити активну аудиторію, розробити стратегії стимулювання пасивних клієнтів, запровадити програми лояльності тощо. Правильно підібрана CRM зменшує кількість механічних робіт завдяки наданню доступу до єдиної бази даних.

Які заходи безпеки використовує програма оптимізації робочих процесів клініки?

Жоден співробітник, окрім апарата управління, не має доступу до всієї інформації. Права доступу налаштовуються безпосередньо вищою ланкою менеджменту залежно від посадових обов’язків фахівця. Також, якщо розглядати систему ENOTE для вет-клініки, то розробник практикує використання хмарного сервера при налаштуванні. Це гарантований фізичний захист інформації бізнесу.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *