Корисні поради на кожен день


Простий конструктор сайтів для торгівлі в соцмережах

CleverCart

Українські підприємці активно використовують найбільші світові соцмережі, успішно продаючи товари та послуги в межах країни та за кордон. Для полегшення їхнього життя та підвищення продуктивності роботи, був створений конструктор сайтів https://clevercart.pro/. Це зручний та безкоштовний сервіс, на якому можна самостійно створити сайт-вітрину за кілька хвилин.

Для чого вам потрібен CleverCart

Базовий функціонал доступний кожному користувачу. Він дозволяє встановити фірмовий логотип та назву, вказати фізичну адресу магазину (якщо вона є) та підтягнути сторінки соцмереж (Фейсбук та Інстаграм). Для тих, кому потрібні розширені функції, розробники передбачили платну версію сервісу.

Головна перевага сайту-вітрини на CleverCart – це автоматичне приймання заявок. Більше не потрібно цілодобово слідкувати за діректом, коментарями під постами, або повідомленнями в месенджері. Тепер покупці та клієнти зможуть самостійно оформити замовлення. Їм буде запропонована елементарна форма, де можна залишити адресу для доставки та здійснити оплату картою Visa, або Mastercard, а також за допомогою гаманців Apple Pay, Google Pay, на рахунок ФОП.

Ще один вагомий плюс сервісу CleverCart – функція відстеження активності відвідувачів за допомогою Meta Pixel або Google Tag Manager. Це значно спростить аналітику та дозволить отримати максимальний результат від рекламних оголошень.

CRM-інтеграція стала необхідністю для сучасного малого бізнесу. Виробники товарів, постачальники послуг та продавці, які змогли швидко зорієнтуватися в нових реаліях, отримують переваги перед конкурентами.

Як працює CleverCart

Після простої реєстрації на платформі власник магазину може одразу починати користуватися всіма його функціями:

  1. Заповнити поле «Опис магазину», встановити логотип.
  2. За бажанням, розписати історію свого бренду, його цінності.
  3. Додавати товари з детальними характеристиками (доступне встановлення варіацій, наприклад, інший колір, або комплектація).
  4. Вказати адресу для самовивозу товару (якщо це актуально), обрати інші способи доставки.
  5. Створити блок відповідей на найпоширеніші запитання (це спростить комунікацію з клієнтами).
  6. Вибрати, яким чином покупці зможуть оплачувати товари чи послуги (спосіб оплати, передоплата, або оплата при отриманні).
  7. Прикріпити до магазину кнопки переходу на інші ресурси (соціальні мережі, контакти).

Щоб кожен користувач зміг розібратися з налаштуваннями, розробники створили зручний посібник з інструкціями. Вони зібрані в окремому розділі сайту під назвою «База знань». Це відеотуторіали та гайди в текстовому форматі. Якщо користувачу знадобиться підтримка або відповідь на конкретне питання, він може звернутись до онлайн-консультанта.

Приклади готових сайтів

За весь час існування сервісу CleverCart його встигли оцінити понад 3500 користувачів. Це власники офлайн та онлайн магазинів, які створили сайти-вітрини на даній платформі й таким чином оптимізували основні операційні процеси свого бізнесу.

Тематика сайтів найрізноманітніша:

  • На леске – прикраси ручної роботи, витримані в мінімалістичному стилі;
  • Ганнусина скриня – в’язані іграшки в категоріях «лялечки», «тваринки» та «Дім»;
  • Wish.to – друк зображень на текстильних предметах домашнього інтер’єру та одязі;
  • Світло в дім – магазин портативних освітлювальних приладів, акумуляторів та павербанків, а також інших предметів побуту;
  • Таке шиття – аксесуари для шиття, тканини, стрічки та декор.

Посилання на магазини представлені на головній сторінці конструктору, що дає додатковий трафік для кожного з них.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *