Автомобіль Renault Trafic третього покоління має високий попит серед власників малого та середнього бізнесу завдяки практичності та економічності. Фургон середнього класу з переднім приводом пропонує вантажний простір до 6 кубометрів і вантажність 1200 кг. Дизельні двигуни об’ємом 2,0 л розвивають потужність від 120 до 170 к.с. з обертовим моментом 320–380 Нм. Авто Renault Trafic приваблює підприємців помірною витратою пального та можливістю трансформації під різні бізнес-завдання. Модель популярна в сегментах кур’єрської доставки, мобільної торгівлі та сервісного обслуговування.
Вантажний відсік Trafic L1H1 вміщує до 5,2 м³, версія L2H1 — до 6 м³. Максимальна довжина вантажного простору — 2937 мм у стандартній версії та 3350 мм у подовженій. Ширина між колісними арками — 1268 мм, що дає змогу розмістити стандартні європалети. Корисне навантаження досягає 1200 кг.
Переваги комерційного фургона
Автовласники вибирають цю модель через такі характеристики:
- Економічність експлуатації. Міська витрата пального від 7,5 л/100 км і міжсервісний інтервал 40 000 км мінімізують витрати на експлуатацію за інтенсивного використання.
- Практичність вантажного відсіку. Низька навантажувальна висота 552 мм і широкі зсувні двері 1030 мм спрощують роботу з вантажем, а 12 такелажних петель забезпечують надійне кріплення.
- Комфорт та ергономіка. Тримісна кабіна з трансформованим середнім сидінням і роздільний клімат-контроль створюють оптимальні умови для тривалих поїздок.
- Безпека. Система ESP, датчики паркування та камера заднього виду з динамічною розміткою гарантують впевнене керування в будь-яких умовах.
Недоліки моделі
Експлуатація Renault Trafic у комерційних цілях виявляє кілька конструктивних обмежень, що знижують ефективність автомобіля в певних умовах роботи. Мінімальний дорожній просвіт 160 мм у поєднанні з відсутністю повного приводу обмежує можливості фургона на поганих дорогах, а базовий двигун потужністю 120 к.с. не справляється з повним завантаженням на затяжних підйомах.
Технічні складнощі проявляються після пробігу 150 000 км: турбіна втрачає ефективність, система впорскування Common Rail починає вимагати частого обслуговування через чутливість до якості палива, а роботизована коробка передач EDC потребує дорогого ремонту. Інтенсивна міська експлуатація приводить до прискореного зносу зчеплення, а недостатня антикорозійна обробка кузова провокує появу вогнищ іржі на порогах і колісних арках після 3–4 років роботи.