Корисні поради на кожен день


Які проблеми вирішує автоматизація складського обліку


Склад ー це приміщення, де зберігаються товари для подальшого продажу. Він є навіть у невеликих компаній та інтернет-магазинів. Для стабільності бізнес-процесів важливо підтримувати порядок та постійно контролювати залишки.

Безлад на складі призводить до загального хаосу в роботі підприємства. Якщо ніяк не відстежувати надходження й списання, розміщення товарів, скоро доведеться зіткнутися з помилками й великими втратами.

Складський облік онлайн за допомогою програмного забезпечення в хмарі допоможе:

  • правильно планувати закупівлі;
  • раціонально розподіляти й витрачати кошти;
  • уникнути великої кількості списань;
  • збільшити показники продажів.

Розглянемо більш докладно, які проблеми допоможе вирішити системний складський облік.

Складський облік

Хаос на складі

Коли товари зберігаються безсистемно і немає єдиної системи з інформацією про них, працівники витрачають дуже багато часу на пошуки потрібної позиції. Це призводить і до того, що продукція губиться, наприклад, в оприбуткуванні вона значиться, але знайти її неможливо.

Якщо використовувати програмне забезпечення до обліку, можна буде отримати доступ до інформації про товари в будь-який момент. Це можливість повноцінного контролю залишків та швидкого пошуку під час оформлення замовлення або проведення інвентаризації. Коли розміщення, наявність і продаж товарів відстежуються, комірники та інші працівники не будуть красти.

Відсутність продукції тоді, коли вона потрібна

Малому бізнесу, в якого тільки один склад, простіше поповнювати запасу. Проте у міру розвитку у компанії з’являються нові торговельні точки й приміщення для зберігання. Якщо асортимент широкий та різноманітний, а товарообіг великий, дуже складно відстежувати рух товарів без спеціальної програми.

У результаті керівник не бачить, які популярні позиції скоро закінчаться, і не замовляє їх. Результат ー порожні полиці й зменшення прибутку, додатково може постраждати й репутація магазину. За допомогою автоматичної звітності, як формує програма в хмарі, можна:

  • визначити найбільш ходові групи товарів, проаналізувати, чому та коли вони стають найбільш популярними (наприклад, у конкретний сезон, до свята тощо);
  • побачити мінімальні залишки. Ця інформація допоможе зрозуміти, яку продукцію потрібно дозамовити якомога швидше, щоб вона була в наявності;
  • укласти угоду з постачальником. Програма в хмарі має функціонал для формування документації, відстеження кількості, яку вам привезли, контролю заборгованості тощо.

Результат ー на складі завжди є саме той товар, який користується найбільшим попитом. Це допоможе привернути більше клієнтів, збільшити прибуток та витримати конкуренцію.

Втрата товару під час переміщення

З такою проблемою стикаються компанії, які мають декілька торговельних точок. Наприклад, є загальний, найбільший склад, а маленькі забезпечують потрібним мінімумом товарів. Під час створення документа переміщення не завжди виходить уникнути плутанини, адже доки товар не прибув, його неможливо відстежити.

За допомогою програмного забезпечення в хмарі цю проблему просто вирішити. Можна створювати скільки завгодно складів, у тому числі віртуальних, куди можна додавати позиції, які в дорозі. Коли вони прибудуть, залишається просто перемістити їх туди, куди потрібно.

Програма для складського обліку USAP.ONLINE допоможе постійно контролювати безліч робочих повсякденних процесів. Звіти формуються в електронному вигляді, що дозволить уникнути паперової тяганини. Використання сервісу збільшить ефективність та успішність бізнесу.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *